منازل مسکونی افراد کم برخوردار روستا لاسجرد در سرخه بازسازی خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت محمدرسول الله (ص) روستا لاسجرد از ساخت و مرمت منازل مسکونی افراد کم برخوردار روستا به همت گروه جهادی در طول دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر و در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه برگزار می شود.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت محمدرسول الله (ص) ضمن بزرگداشت دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دهه فجر تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید.

او افزود: دهه فجر، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است، که در واقع در تمامی فرهنگها و آداب مردمان جهان رایج است که بزرگترین روز تاریخ کشور خود را پاس می دارند، البته بنا به فرهنگ هر کشور، آن روز بزرگ و تاریخی گرامی داشته می شود و نسل به نسل و سینه به سینه، منتقل می شود تا آیندگان قدر آن روز را بدانند.

فرمانده پایگاه مقاومت محمدرسول الله (ص) با اشاره به اینکه برنامه های بسیاری با مشارکت بسیجیان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روستا برگزار خواهد شد، گفت: آذین بندی مسجد شهید بهشتی (ره) و پایگاه محمد رسول الله (ص) و سطح روستا، برگزاری اردوی یک روزه مرقد امام راحل (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و موزه عبرت در تهران، تهیه و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب منازل کل دهستان لاسجرد، برگزاری برنامه مهمانی بر سر سفره انقلاب به همراه سخنرانی و خاطره گویی از دوران انقلاب و راهپیمایی خودرویی در سطح روستا همراه با پخش سرودها و شعارهای انقلاب از جمله برنامه هاست.

معینیان در ادامه اضافه کرد:  پخش بسته های معیشتی به مناسبت ایام الله دهه فجر و آغاز ماه رجب، گلباران مزار شهدا و ساخت و مرمت منازل مسکونی افراد کم برخوردار توسط بچه های انقلاب، گروه جهادی پایگاه محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه های اجرایی در طول دهه است.

او در خاتمه یادآور شد: ان شاءالله با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گوشه ای از زحمات مردان انقلاب را ارج نهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار