خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا صورت گرفت

اجتماع بسیجیان سپاه تبریز در مشهد مقدس

تبریز- اجتماع بزرگ بسیجیان سپاه ویژه تبریز همزمان با دهه فجر با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فرماندهان و اعضای شورای حوزه های این ناحیه به همراه خانواده در صحن جمهوری اسلام حرم رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این اجتماع با یادآوری آغاز دهه فجر به اهمیت موضوع شکل گیری انقلاب اسلامی با محوریت حضرت امام راحل(ره) و اهداف ایشان جهت تشکیل حکومت اسلامیپرداخت.

حجت الاسلام سرایی از بسیجیان در این اجتماع معنوی خواست بعد از بازگشت به تبریز با روحیه والا جهت برگزاری هرچه باشکوه  تر مراسم های یوم الله ۲۲ بهمن و ارج نهادن به آرمانهای حضرت امام و شهدای گرانقدر حضوری فعال داشته باشند.

فرمانده سپاه ویژه تبریز نیز با حضور در جمع خانواده‌ بسیجیان در مشهد مقدس گفت: یکی از اولویت های سال 1400سپاه ویژه تبریز برنامه ریزی و اجرای اعزام بیش فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه به همراه خانواده آن ها جهت تشرف به حرم رضوی در بهمن ماه بود که به حول وقوة الهی این امر تحقق یافت.

عبداله شادی ضمن پوزش به خاطر کم و کاستی این سفر معنوی از بسیجیان خواست در این سفر معنوی ضمن تجدید عهد با امام هشتم با قوت هر چه تمامتر برای انجام ماموریت های انقلاب اسلامی آمادگی خود را ارتقا دهند.

در این اجتماع بسیجیان، فرماندهان، خانواده  شهدا و خانواده بزرگ بسیجیان سپاه ویژه تبریز با آرمان های امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار