خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

کشف و ضبط ۵۵۵ کیسه سیمان احتکار شده در ملایر

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و ضبط کشف و ضبط ۵۵۵ کیسه سیمان احتکار شده توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ملایر۱۱۳ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ملایر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این ۱۱۳ کیسه کود شیمیایی در کارخانه‌ای متروکه واقع در یکی از بخش‌های شهرستان کشف و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به کشف یک مخزن انبار سوخت قاچاق در ملایر، بیان کرد: یک مخزن سوخت احتکار شده حاوی ۱۳ هزار لیتر گازوییل نیز در شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: طی یک عملیات دیگر نیز اطلاعات سپاه ملایر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ۱۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع که در انبار یک قنادی احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.

کریم‌پور تصریح کرد: همچنین یک محموله شامل ۵۵۵ کیسه سیمان هگمتانه و ۱۳۵ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کنسانتره دامی که در یک واحد گاوداری متروکه واقع در یکی از بخش های شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تامین امنیت مردم در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد، یادآور شد: اطلاعات سپاه استان همدان از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان استفاده می‌کند تا علاوه بر ایجاد امنیت، رونق تولید داخلی نیز محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات