یک دستگاه تبلت به خانواده نیازمند در روستا لاسجرد در سرخه اهدا شد

بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه یک دستگاه تبلت به یک دانش آموز خانواده نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۵۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه فرخنده فجر و در راستای تدوام رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه تبلت همراه با لوازم جانبی جهت استفاده دانش آموز از تدریس های مجازی به یک خانواده نیازمند در روستا لاسجرد در سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) اهدا شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه و جهادی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فجر انقلاب اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان به یک گوشی هوشمند نیاز دارند تا از راه دور و به صورت آنلاین تحصیل کنند. البته بعضی از هموطنان ما در شرایط اقتصادی فعلی، توانایی تهیه یک تلفن هوشمند یا تبلت را برای فرزندانشان ندارند.

او افزود: با هدف فراهم کردن شرایط آموزشی برای دانش آموزان روستا و محروم نماندن از امر تحصیل با یاری خرین یک دستگاه تبلت همراه با تجهیزات تهیه و به یک خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: ایجاد فرصت برابری، تحقق عدالت آموزشی و ارتقای سطح آموزشی و تربیتی را از اهداف این کار خیرخواهانه است.

شهادت خاطرنشان کرد: کمک های بسیاری در جهت دستگیری از خانواده نیازمند و کاستن از آلام آن ها انجام گرفته و این کمک ها ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار