ساری-سرهنگ مجیدی از کمک مومنانه  ۲۳۴ میلیارد تومانی مردم مازندران از امسال تا به امروز خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ سری جیهزیه تهیه و به نوعروسان اهدا و ۲۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۵۶۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

از اهدای ۱۵۰۰ سری جیهزیه به نوعروسان  تا توزیع ۲۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام الله دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت، افتتاح پایگاه شهیدان یزدانخواه، و نهضت کمک مومنانه با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسئولین شهرستانی در فریدونکنار برگزار شد.

سرهنگ عسگر مجیدی در حاشیه برگزاری نهضت کمک مومنانه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به انقلاب اسلامی و  اینکه خدای متعال آن را به مردم ایران هدیه کرده است، گفت: مودت و محبت با انقلاب اسلامی در بین مردم ایجاد شده و این هم هدیه خدای متعال است.

در ایام کرونایی این مودت و محبت به اوج خود رسیده است، افزود: سپاه، بسیج و خیرین و مردم عزیز پای کار آمدند و در ایام کرونایی به افراد نیازمند و اسیب دیده کرونایی کمک کردند.

 سرهنگ مجیدی از کمک مومنانه  ۲۳۴ میلیارد تومانی مردم مازندران از امسال تا به امروز خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ سری جیهزیه تهیه و به نوعروسان اهدا و ۲۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که مجموعا ۲۲۳ میلیارد تومان هزینه شد.

معاون هماهنگ گننده سپاه کربلا اضافه کرد: ۱۱ میلیارد هم در قالب بسته‌های بهداشتی،   پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز، تهیه و به اسیب دیدگان کرونایی و مردم نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها