جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

حضور روحانیت در کنار مردم باعث امید و دلگرمی است

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه حضور طلبه‌ها و روحانیت در جبهه ها، باعث دلگرمی رزمنده‌ها می‌شد، افزود: امروز نیز حضور روحانیت و طلبه‌ها در کنار مردم باعث امید و دلگرمی است.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۸۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

حضور روحانیت در کنار مردم باعث امید و دلگرمی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   به مناسبت ایام الله دهه فجر و در راستای کنگره بزرگداشت شهدای روحانی کشور، حجت‌الاسلام ملازاده جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به همراه جمعی از طلبه‌های بسیجی با خانواده معظم روحانی شهید سردار کریمی در شهرستان میاندرود دیدار و لوح یادبود کنگره شهدای روحانی که منقش و متبرک از تمثال زیبای این شهید والامقام بود را به خانواده ایشان اهدا کردند.

 

حضور روحانیت در کنار مردم باعث امید و دلگرمی است

حجت الاسلام ملازاده در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یادو خاطره شهدای روحانی، با اشاره به  حضور پرشورطلبه‌ها در دوران دفاع مقدس، گفت: قشر روحانی و طلبه بیشترین شهید را نسبت به اقشاردیگر در جبهه داشتند.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح  براینکه حضور طلبه‌ها و روحانیت در جبهه ها، باعث دلگرمی رزمنده‌ها می‌شد، افزود: امروز نیز حضور روحانیت و طلبه‌ها در بین مردم و در حوادث و مشکلات باعث امید و دلگرمی است.

حجت الاسلام ملازاده در ادامه با اشاره به ۶۰۰ شهید روحانی و طلبه در سه استان شمالی خاطرنشان کرد:  روحانیت نشان داد که همیشه پیشقدم و پیشگام در انقلاب است.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه روحانیت در حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله برای خدمت به مردم حضور فعال داشت، اضافه کرد: اجر و مزد صبر و ایثار  خانواده‌های شهدای روحانی مثل خودشهید در نزد خدای متعال محفوظ است.

حضور روحانیت در کنار مردم باعث امید و دلگرمی است

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها