خبرهای داغ:

براندازان جمهوری اسلامی ایران به پایان خط رسیده اند‎

یکی از روحانیون گفت: ملت ایران در حالی خود را برای جشن ملی 22 بهمن 1400 آماده می کند که جبهه بر اندازان جمهوری اسلامی از آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدین اروپایی آن ها همگی به پایان خط بر اندازی رسیده اند.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۹۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام لطفی در جمع بسیجیان حوزه سردرود افزود: با اطمینان می توان گفت سال های پیش رو، سال های شکوفایی اقتصاد ایران و پیشرفت در تمامی حوزه ها و تامین رفاه برای همه مردم خواهد بود. همان طور که در سال های اخیر، ملت ایران و دیگر مردمان جهان شاهد شکوفایی اقتدار و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران بودند.  

وی اظهار داشت: آری مشکلات اقتصادی کشور و مردم که اتفاق جبهه براندازان در پدید آوردن این مشکلات، همگی نقش اول را دارند، با اتخاذ رویکرد جدید و درست در دولت سیزدهم، همگی یکی پس از دیگری در گذر زمان حل خواهد شد،  جیغ و داد های عناصر جبهه بر اندازان به خاطر این است که جریان برانداز خود را در انتهای خط براندازی و بر باد رفتن تمامی آرزویش می بیند.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: آری دشمنان به خوبی می دانند که راه حل درست مسائل کشور ایران در راستای منافع ملی است و حال که جمهوری اسلامی در همین مسیر صحیح به حرکت در آمده، جریان تحریم فعال شده تا شاید بتواند در این مسیر سنگ اندازی کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها