خبرهای داغ:

جشنواره غذا بومی و محلی در سرخه افتتاح شد

جشنواره غذا بومی و محلی در سرخه افتتاح شدهمزمان با ایام الله دهه مبارک فجر جشنواره غذای بومی و محلی خانه هلال مومن آباد در سالن هلال احمر سرخه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۷۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جشنواره غذای بومی و محلی خانه هلال روستای مومن آباد در محوطه فضای باز هلال احمر سرخه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

مظفر مومن آبادی، رئیس خانه هلال مومن آباد در حاشیه این برنامه اظهار کرد: جشنواره غذای بومی محلی سالم و صنایع دستی به همت اعضای داوطلب خانه هلال مومن آباد به مناسبت ایام الله دهه ‌مبارک فجر برپا شده است.

او افزود: همچنین آماده سازی غذای سالم و صنایع دستی به همت بانوان داوطلب هلال احمر مومن آباد  شهرستان سرخه انجام گرفت.

رئیس خانه هلال مومن آباد بیان داشت: با توجه به پتانسیل ها، ظرفیت ها و توانمندی های موجود در بانوان کارآفرین روستایی در رشته های مختلف، از مسئولان تقاضا دارم در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مومن آبادی گفت: مسولان امر می توانند با در اختیار قراردادن وام های بلاعوض، تسهیلات کم بهره و ایجاد انگیزه در روستاها سبب شکوفایی استعدادها و ایجاد اشتغال شوند.

او خاطرنشان کرد: توجه به مردم ساکن در روستاها از مهاجرت اهالی به مناطق شهری جلوگیری و موجب ماندگاری جمعیت ساکن و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهد شد و قطعا توسعه روستاها در رونق و توسعه شهرها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار