راهپیمایی خودروئی ۲۲بهمن در ایرانشهر برگزارشد

ایرانشهر/ مردم ولایتمدار شیعه و سنی ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن و برپایی جشن باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، مردم ولایتمدار شیعه و سنی ایرانشهر با توجه به شرایط کرونا با خودروهای خودشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

خودروهای شهروندان ایرانشهری در راهپیمایی ٢٢ بهمن مزین به پرچم جمهوری اسلامی، عکس‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود بطوری‌که یکبار دیگر با توجه به شرایط محدودیت‌های کرونایی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه دیگری خلق کردند.

مردم همیشه در صحنه و وفادار دیار نخل و آفتاب که همواره در کنار ولایت و حافظ ارزش های انقلاب هستند، امروز نیز به صحنه آمدند تا انسجام و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

امام جمعه ایرانشهر در این مراسم گفت: اگر چه مایل بودیم راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن همچون سالهای گذشته برگزار شود ولی به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی امسال نیز این مراسم ملی بصورت خودروی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: این حرکت پر شور در سالروز به ثمر نشستن انقلاب، قطعا نشانه‌ پایبندی شما مردم ولایتمدار ایرانشهر به ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و شهدای گرانقدر است.

راهپیمایی ٢٢ بهمن در ایرانشهر از میدان ولایت تا میدان امام حسین (ع) بصورت خودروی با حضور آحاد مردم برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار