خبرهای داغ:
همزمان با ۲۲ بهمن در روستای مسن ؛

سواد رسانه ای امروز نیاز جامعه است

همزمان با دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت سکینه سلام الله علیها، بخش ارمند، نشست سواد رسانه ای و آسیب های فضای مجازی در روستای مسن از توابع این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست سواد رسانه ای و آسیب های فضای مجازی با حضور جمعی از خواهران بسیجی منطقه در روستای مسن از بخش ارمند شهرستان خانمیرزا برگزار گردید.

حجت الاسلام عیسی خسروی در این نشست با تبریک دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، گفت: سواد رسانه ای امروز نیاز جامعه است .

کارشناس مسایل مذهبی افزود: متاسفاته آسیب های فضای مجازی به شدت افزایش پیدا کرده که در این رابطه باید مدیریت و کنترل فضای مجازی، بیشتر شود.

حجت الاسلام خسروی تاکید کرد: خانواده ها باید نقش تربیتی و مدیریتی بر نوع استفاده فرزندان از فضای مجازی را داشته باشند به خصوص که دشمن با تمام توان در صدد ضربه زدن از این طریق است.

وی در پایان بیان داشت: نباید به دشمنان اجازه دهیم از فناوری سوء استفاده کنند، باید در مقابل تهاجم فرهنگی و سایبری دشمن ایستاد و استفاده از فضای مجازی را متناسب با شرایط جامعه فرهنگ سازی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار