همزمان با ایام الله دهه فجر :

رونمایی از کتاب ۵ شهید والا مقام روستای ازبیزان

جشن بزرگ انقلاب روستای ازبیزان به همراه رونمایی از کتاب۵ شهید این روستا با حضور فرماندار ، فرماندهی سپاه و برخی از مسئولین شهرستانی در مسجد روستای ازبیزان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، جشن بزرگ انقلاب روستای ازبیزان به همراه رونمایی از کتاب 5 شهید این روستا با حضور فرماندار ، فرماندهی سپاه و برخی از مسئولین شهرستانی در مسجد روستای ازبیزان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پر شور مردم روستای ازبیزان برگزار شد سرهنگ پاسدار حسین روح افزا ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ، جهاد تبیین را وظیفه اصلی امروز دانست.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش کردبا استفاده از زبان خود و در پاسخ به بسیاری از شبهات بی اساس پیرامون انقلاب اسلامی  بهترین حمایت را از این میراث گران بهای امام خمینی (ره) داشته باشیم.

سرهنگ حسین روح افزا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از کتاب شهدای روستای ازبیزان گفت: انس با قرآن ، احترام به پدر و مادر ، کار و تلاش و کسب روزی حلال ، عشق به شهادن و نماز اول وقت از جمله ویژگی های شاخص شهدای روستای ازبیزان می باشد.

لازم به ذکر است اسامی شهیدان والامقام روستای ازبیزان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه به شرح ذیل می باشد : حسن مروجی، رجبعلی قسمتی ، علی اکبر نجفی ، قنبر سامع و علی معصومی

ارسال نظرات