خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز:

دوران امام جواد(ع) از سخترین شرایط دوران ائمه(ع) است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز ضمن تبریک میلاد باسعادت جواد الائمه (ع) گفت: یکی از سخترین شرایط دوران ائمه(ع) دوران امامت حضرت جواد(ع) است.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۰۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام طالعی در جمع کارکنان سپاه تبریز افزود: اوج گیری قدرت بنی عباس از طرفی و بکارگیری سیاست های مختلف از طرف مأمون خلیف عباسی از طرف دیگر باعث شده بود حضرت جواد علیه السلام در دوران امامت خود شرایط سختی را پیش رو داشته باشند.

وی اضافه کرد: نزدیک کردن مأمون خود را از طریق ایجاد نسب فامیلی و از طرف دیگر انتخاب امام رضا(ع) پدر بزرگوار آن حضرت برای ولایتعهدی خلافت سبب شده بود تا حضرت جواد(ع) در تنگنای اساسی قرار گیرند.

حجت الاسلام طالعی در ادامه  با مهم خواندن نعمت بزرگ ولایت و رهبری، بیان کرد: از منظر امام جواد(ع) به جا نیاوردن شکر نعمت های الهی همانند گناه نابخشودنی است از این رو شکر نعمت بزرگ ولایت و رهبری باید به جا آورده شود و این وظیفه اصلی ماست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن دوران سخت توانست امنیت بزرگی را برای این مردم ایجاد کند و برای قدردانی این نعمت نیز باید شکر آن بجا آورده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار