در دیدار فرمانده سپاه شهرکرد با مدیرکل صدا و سیما مطرح شد؛

هم افزایی ظرفیت های بسیج و صدا و سیما در فضای مجازی

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد و مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری بر ارتقای کیفیت تولیدات فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم تأکید کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه فضای مجازی و رسانه ای با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد و مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در این جلسه  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اعیاد ماه رجب و فرارسیدن میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر، گفت: آحاد بسیجیان به عنوان سربازان عزیز ولایت هستند و باید از ابزار فضای مجازی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره برد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری، مشکلات فراروی جامعه در گام دوم انقلاب را برشمرد و تأکید کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم  از تهدیدات فراروی جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب است که باید با درایت و هم افزایی ظرفیت های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سمت خنثی سازی توطئه های دشمنان برویم.

وی تلاش برای شکل گیری محله اسلامی بر اساس طرح 10ساله اعتلای بسیج را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه سازی برای تمدین نوین اسلامی دانست و گفت: یکی از برنامه های شاخص در محله های اسلامی، ایجاد قرارگاه فضای مجازی است.

نظری، با اشاره به اقدامات انجام شده برای شکل گیری محله اسلامی توسط رده های بسیج در شهرستان شهرکرد، خاطرنشان کرد: هدف از طرح محله اسلامی، کشف استعداد های واقعی و هویت بخشی به جامعه با حضور فعال جوانان و احیای مساجد محلات می باشد.

در ادامه دکتر افشارنیا مدیر کل صداو سیمای استان چهار و محال و بختیاری هم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و  ایام خجسته ماه رجب و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام، از همکاری و تعامل بسیار خوب سپاه و بسیج با صدا و سیما تقدیر کرد.

افشارنیا ، بر ضرورت ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی و محتواهای تولیدی در عرصه فضای مجازی با هم افزایی ظرفیت های بسیج و صدا و سیما تأکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون آموزش فعالان فضای مجازی بسیج، افزایش کیفیت محتواهای فرهنگی تولیدی، هم افزایی ظرفیت های فضای مجازی صدا و سیما با بسیج، هم اندیشی شد.

ارسال نظرات