خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اعتکاف باعث قرب الهی و جلب محبت خدا است

بهار-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اعتکاف باعث قرب الهی و جلب محبت خدا است و هر انسانی در زمان‌های خاص از نظر روحی به آن نیاز دارد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۹۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار در آستانه فرا رسیدن ایام البیض، با تبریک ولادت امام المتقین مولود کعبه امیرالمومنین(ع) که از معجزات الهی است، اظهار کرد: ماه رجب ماهی است که رحمت الهی بر بندگان فرو می‌ریزد.

وی افزود: در شب‌های ایام البیض ماه به صورت کامل روشنایی دارد، و خداوند در ماه رجب و به خصوص ایام البیض عنایت خاصی به بندگان دارد و رحمت و مغفرت خدا به بندگان عنایت می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بیان کرد: قرین شدن ماه رجب با ولادت مولود کعبه باعث مضاعف شدن رتبه و مقام ماه رجب شده و سنت حسنه اعتکاف در ایام البیض برای مومنان نیک سرشت فرصت مناسبی برای دعا و روزه‌داری است و خداوند، در رحمت و مغفرت را به سوی بندگان می‌گشاید و با توجه خاص به بندگانش، زنگارهای گناه و آلودگی‌های قلبی را پاک و شست و شو می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر بنده‌ای که از این فرصت استفاده کند و به واسطه دعا، عبادت و بندگی در برنامه هدفمند اعتکاف شایستگی‌های دریافت رحمت و مغفرت و سعادت الهی را دریابد، رستگار خواهد شد و آثار این بندگی در بندگان متجلی می‌شود.

حمزه با اشاره به آثار اعتکاف گفت: اعتکاف باعث قرب الهی و جلب محبت خدا است و هر انسانی در زمان‌های خاص از نظر روحی به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات