خبرهای داغ:

کشف ۲۷۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق در تبریز

تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از کشف و ضبط بیش از ۲۷۸۰ دستگاه پنل و موتور کولر گازی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال در یکی از مراکز غیرمجاز در حومه تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی پرنیان گفت: بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت در راستای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی و رصد زنجیره تجاری فعالین لوازم خانگی و بررسی وضعیت انبار‌های کالا‌های اساسی و ضروری، پی به فعالیت مرکز غیر مجاز نگهداری کالا برده و سریعاً نسبت به بازدید از محل اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد کولر‌های گازی با نام یونیو، جنرال گلد و مدیا استار بدون ثبت مشخصات در سامانه جامع انبار در این محل نگهداری می‌شوند که مالک کالا و مدیر انبار نسبت به ثبت کالا‌ها در سامانه جامع تجارت ایران و اخذ کد رهگیری و شناسه کالا اقدام نکرده‌ است که برابر ضوابط، کالا‌های یادشده با عنوان قاچاق توقیف و طی هماهنگی با دستگاه‌های انتظامی و اداره کل تعزیرات حکومتی برای رسیدگی قضایی، دلالت لازم انجام شد.

پرنیان اضافه کرد: همه فعالان تجاری بویژه تامین توزیع و فروشندگان لوازم خانگی باید مشخصات مراکز نگهداری کالا را در در سامانه انبار ثبت کنند تا کالا‌های موجود در آن محل مشمول قانون قاچاق کالا نباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار