کودکان در معرض ابتلا به امیکرون/۶۹۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از شیوع امیکرون کرونا در بین کودکان گفت: قدرت سرایت امیکرون کرونا در بین کودکان بسیار زیاد است که جای بسیار نگرانی دارد لذا از تمامی والدین درخواست دارم که به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط کودکان توجه کنند.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیح از رشت، فردین مهرابیان در جمع خبرنگاران با بیان اینمه روند ابتلا کرونا در گیلان همچنان صعودی است، اظهار کرد: بر اساس آمار میزان قدرت سرایت سویه امیکرون کرونا بسیار بیشتر از گونه‌های گذشته است که جای بسیار نگرانی دارد.

وی با ابراز نگرانی از شیوع امیکرون کرونا در بین کودکان گفت: قدرت سرایت امیکرون کرونا در بین کودکان بسیار زیاد است که جای بسیار نگرانی دارد لذا از تمامی والدین درخواست دارم که به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط کودکان توجه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روند افزایشی بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های گیلان افزود: در شبانه روز گذشته ۱۲۰ بیمار جدید کرونایی نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها در مراکز درمانی استان گیلان پذیرش شدند.

مهرابیان همچنین از بستری شدن ۶۹۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۱۴ بیمار نیز شرایط بد داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و در مجموع حال ۱۱۹ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گیلان هم وخیم است.

ارسال نظرات