خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

دفاع مقدس برای امنیت و سلامت مردم شکل گرفت/برخی از فتوحات دفاع مقدس خاص قزوینی هاست

سردار آتانی عنوان کرد: دفاع مقدس برای امنیت و سلامت مردم شکل گرفت و امروز برای اجرای راهیان نور باید با آمادگی کامل پیش رویم.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۸۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی برگزاری کاروان راهیان نور، صبح امروز به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

سردار آتانی در این جلسه با اشاره به جایگاه استان قزوین در دوران دفاع مقدس بیان کرد: این جایگاه به بیان و شهادت فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس است که رزمندگان قزوینی در آن روزها بسیار خوش درخشیدند.

وی با اشاره به عملیات خیبر و رشادت رزمندگان قزوینی گفت: شهید شالباف با گردانش و رزمندگان قزوینی خط شکن خیبر بودند و در این میان با توجه به تجربیات آن روزها، برخی از فتوحات خاص قزوینی هاست که نظیری ندارد و هرگز تکرار نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امروز در حال برنامه ریزی برای راهیان نوری هستیم که مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده و برای حفظ حقایق آن نهضت «جهاد تبیین» را بیان می کند و از ما می خواهد که حقایق و دستاوردهای دفاع مقدس را بیان کنید و به خوبی به آن بپردازید چرا که اگر کوتاهی در این امر صورت گیرد قطعا دشمن حقایق جنگ را وارونه و غیرواقعی برای نسل جوان انقلابی بیان می کند.

وی افزود: دفاع مقدس همین بود که همه باهم در تلاش برای مقابله با هجمه دشمن بودند و امروز برای بیان همان دفاع مقدس در کنار یکدیگر هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود، بتوانیم اقدامی در خور و شایسته ارایه دهیم و از یکدیگر پشتیبانی کنیم همچنان که یکی از اقدامات مهم قزوینی ها پشتیبانی در دوران جنگ بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تولیدات فضای مجازی در بستر شاد استان قزوین از سوی بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: پربیننده ترین کانال شاد مختص استان بود که ۵۱ هزار نفر در بستر شاد عضو این کانال هستند و بیش از سه میلیون نفر در فضای مجازی از تولیدات استان بازدید کردند.

سردار آتانی گفت: آنچه در توان ما بود اجرا شده و از حمایت و پشتیبانی دستگاه ها استقبال می کنیم و خود را موظف می دانیم همه مصوبات جلسه ستاد کرونا را اجرا کنیم. چرا که دفاع مقدس برای امنیت و سلامت مردم شکل گرفت و امروز برای اجرای راهیان نور باید با آمادگی کامل پیش رویم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار