خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

نتیجه مذاکرات وین باید رفع تمامی تحریم‌ها باشد

تبریز- امام جمعه هشترود با اشاره به احتمال توافق مذاکرات وین تاکید کرد: نباید مانند تیم مذاکره کننده دولت قبلی شتابزده و ساده انگارانه عمل شود و باید تمامی جوانب بررسی شده و نتیجه توافق باید رفع تمامی تحریم‌ها باشد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۴۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن جعفریان روز جمعه در جمع مردم هشترود در مسجد جامع این شهر گفت: ۱۴ اسفند آغاز هفته احسان و نیکوکاری و تشکیل کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) می باشد که منشاء خدمات بسیاری در قبال قشرهای آسیب پذیر در کشور بوده است.

وی افزود: خدمات کمیته امداد در حوزه های مختلف چون اشتغال، ساخت مسکن، کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از خانواده ها چشمگیر است اما این خدمات به پشتوانه کمکهای مردمی و خیرین می باشد.

جعفریان با قدردانی از تلاش های مجموعه کمیته امداد در شهرستان هشترود، اظهار کرد: روزهای پایانی سال بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است تا همه آمدن عید را به خوبی احساس کنند.

وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت: این روز به نام روز پاسدار نامگذاری شده است چراکه پاسداران همواره همانند حضرت سیدالشهدا از انقلاب و ارزش‌های نظام پاسداری کرده و افرادی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین نمونه برای آنهاست.

جعفریان با اشاره به جنگ اوکراین نیز اظهار داشت: اسلام همواره مخالف ظلم و جنگ است و ما خواستار توقف جنگ در اوکراین هستیم اما سوالاتی مطرح می شود که چرا آمریکا کشور اوکراین را قربانی سیاست خود کرد و پشت آنها را خالی کرد.

وی ادامه داد: آمریکا چه منافعی از شرق اروپا و غرب آسیا دارد که به دنبال ایجاد تنش در آنجاست.

جعفریان تاکید کرد: نتیجه اعتماد به آمریکا چیزی است که در اوکراین دیده می شود و این مورد باید تجربه خوبی برای برخی ها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها