حجت الاسلام عربپور در جمع کارکنان بسیج اقشار به مناسبت روز پاسدار عنوان کرد؛

پاسداری یک شغل نیست بلکه یک خصلت است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: پاسدار واقعی کسانی هستند که اقامه دین خدا کنند و تنها یک شغل و یا وظیفه نیست پاسداری یک خصلت است.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۷۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در جمع کارکنان بسیج اقشار به مناسبت روز پاسدار اظهار کرد: پاسداری خط تداوم یافته است که هر کس در درون این ریل منظم بخواهد وارد شود باید خودش را برای هر ملالتی آماده کند.

وی افزود: آنچه که مهم است یادگرفتن این فرهنگ غنی و ناب است که جز برترین فرهنگها و تفکرات است که هر کس توفیق حضور در آن را پیدا نمی کند

این مقام مسئول ادامه داد: پاسداری عرصه ای بسیار گسترده به معنای همه عالم است که در سپاه ، بسیج و یک ساختار نمی گنجد ، هر کجا ندای مظلومی شنیده شود و آن بنده خدا بخواهد جلوی ستم و ستگر بایستد و مقاومت کند آنجا واژه پاسداری حضور پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: پاسداری چیزی است که دین خدا به آن نیازمند است ، پاسدار واقعی کسانی هستند که اقامه دین خدا کنند و تنها یک شغل و یا وظیفه نیست پاسداری یک خصلت است.

حجت السلام عربپور تصریح کرد: امروز خداوند به ما لیاقت داده که پاسدار دین خدا باشیم باید ببالیم چون پاسداران عالم گستر و امید همه مستضعفین عالم هستنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما مسئول حفظ عرصه های دینی و اعتقادی جامعه هستیم ، چیزی که انقلاب ایجاد کرده است در راس این انقلاب ولی فقیه قرار داد ، ولی فقیه ای که از امام عصر نیابت دارد و بهترین دین شناس است بهترین و دلسوزتر به دین خداست.

وی گفت: یک سپاهی به عنوان پاسداری از انقلاب باید مجهز باشد در عرصه اعتقادات باید ارزشمند باشد و راهبرد داشته باشد که امروزه به حمد الله این عرصه را سپاه پاسداران خوب مدیریت کرده است و دین بین جوانان این مملکت  ترویج داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله خاطر نشان کرد:  اگر انقلاب اسلامی و اندیشه ولی فقیه نبود و جریان مقاومت بر اساس آموزه های دین و مدیریت ولی فقیه راه نمی افتاد و ایجاد نمی شد امروز داعش تمام دنیا را تصرف رده بود

 

ارسال نظرات