همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز شد؛

اردوی راهیان نور دانشجویی از بام ایران

به گفته فرمانده بسیج دانشجویی استان همزمان با اعیادشعبانیه وموالید انوار ثلاثه جمعی از دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۵۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی استان،با تبریک حلول ماه شعبان و فرخنده  میلاد باسعادت بزرگ پاسدار عدالت و آزادگی، سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين علیه السلام، علمدار قیام عاشورا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و حضرت امام زين‏ العابدين علیه السلام و روزهای پاسدار و جانباز،گفت: اردوی راهیان نور بعداز ۲ سال وقفه برای جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا از امروز آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ادامه دارد.

مرتضی کریمی افزود:دانشجویان برای اعزام به مناطق عملیانی دوران دفاع مقدس، باید ۳ دوز واکسن کرونا تزریق  کرده باشند، همچنین در تمام مراحل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت رعایت کامل خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد:در این مرحله ۵۰۰ دانشجو از یادمان‌های شلمچه، طلایه، هویزه، دهلاویه، فکه، کانال کمیل و فتح المبین بازدید می‌کنند.

فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری افزود: در دو مرحله دانشجویان خواهر و برادر از چهارمحال و بختیاری به زیارتگاه‌های جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کریمی با اشاره به این که راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و تاثیرگذار در سطح ملی است، اظهار داشت: اردوی راهیان نور زنده نگه داشتن و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس است و از دست آورد‌های این سفر معنوی می‌توان به انتقال دانش دفاع مقدس و ارایه الگو‌های شهدایی اشاره کرد.

فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: روایت فتح با حضور راویان و یادگاران دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی در این اردو خواهد بود.

اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی سالهای دفاع مقدس تا قبل از ماه نزول قرآن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار