روز پاسدار، سالروز تحقق پاسداری از اسلام ناب است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: پاسداران با پوشیدن لباس مقدس پاسداری در واقع به حضرت سیدالشهداء اقتدا می کنند تا از آرمان های اسلام ناب دفاع کنند.
کد خبر: ۹۴۱۹۴۸۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

روز پاسدار، سالروز تحقق پاسداری از اسلام ناب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به تبیین فلسفه روز پاسدار پرداخت و گفت: روز پاسدار، در واقع سالروز تحقق پاسداری از اسلام است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان گفت: امام حسین(ع) با نثار خون مطهر و پاک خود، فرزندان و بهترین یارانش مکتب اسلام را تا ابد تاریخ زنده و پایدار نگه داشته است.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، کج روی های تفاله های صدر اسلام را یادآور شد و گفت: امام حسین(ع) در آن برهه از زمان با قیام ماندگار خود، آرمان ها و ارزش های اسلام ناب را به نسل های ادوار مختلف تاریخ منتقل کرد.

امام حسین(ع)، بزرگترین پاسدار دین، شرف و آزادگی است

وی از امام حسین(ع) بعنوان بزرگترین پاسدار دین، شرف و آزادگی نام برد و گفت: امام خمینی(ره) نیز با پیروی از مکتب عاشورا انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه امام خمینی(ره) سالروز ولادت بزرگترین حماسه ساز تاریخ بشریت را به نام روز پاسدار نام نهاد، گفت: ایشان با این هدف این روز بزرگ را به نام روز پاسدار نامید تا پاسداران ادامه دهنده آرمان و اهداف سیدالشهداء باشند.

وی تصریح کرد: پاسداران با پوشیدن لباس مقدس پاسداری در واقع به حضرت سیدالشهداء اقتدا می کنند تا از آرمان های اسلام ناب دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ایثارگری های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، سرزمین  مجاهدت های خاموش در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و دفاع از حرمین را یادآور شد و گفت: رزمندگان اسلام با اقتدا به مولایشان مخلصانه و جانانه برای حفظ ارزش های انقلاب وارد میدان شدند تا امنیت پایدار در سرزمین مان حاکم شود.

وی به صدر اسلام اشاره کرد و گفت: همانگونه که جوانان ما در دوران دفاع مقدس مثل جوانان صدر اسلام عمل کردند، نسل انقلابی امروز نیز همانند جوانان دوران دفاع مقدس در سنگرهای علمی، سازندگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تلاشگر ظاهر شدند.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلابی در عید مبعث اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ عقلانیت و اخلاق مهمترین ویژگی پیامبر رحمت است و پاسداران با بهرمندی از این الگو زبانزد عام و خاص است.

وی به جنگ سخت و نرم اشاره کرد و گفت: اقتدار، عزت و عظمت ایران امروز مدیون ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تزریق امید و نشاط در جامعه را ماموریت و رسالت امروز سپاه پاسداران نام برد و گفت: امروز مجموعه بسیج با استفاده از قدرت رسانه در فضای مجازی ضمن افشای توطئه های دشمنان در ایجاد یاس و نا امیدی، با تبیین عملکرد بسیج و سپاه در عرصه های مختلف فرهنگی اقتصادی و اجتماعی ضمن تقویت غرور ملی، در انجام رسالت خود در زمینه امیدافزایی و نشاط در جامعه تلاش کند.

وی از بسیج خواست مروج باورهای دینی، اعتقادی در فضای مجازی بوده و آرمان و پیام شهدا را به جهانیان منتقل کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار