مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه 15 استان تا کنون اردوی راهیان نور را در بستر فضای مجازی را برگزار نموده اند از آمار ۱۷ میلیون بازدید از طریق سامانه شاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام‌حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و نیز روز درختکاری؛ آئین‌های افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی، کاشت ۴۰ هزار نهال به یاد ۴۰ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران سرسبز و نیز نهضت به وقت احسان با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر باستان ریاست سازمان بسیج دانش آموزی کشور و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.

دکتر مجتبی باستان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به اردوی راهیان نور به صورت مجازی و حضوری گفت:برخی از استان‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستورات ستاد مقابله با کرونا، اردو‌های راهیان نور حضوری برگزار کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه برخی استان‌ها نیز به صورت مجازی این اردو را برگزار کردند، افزود:۱۵استان راهیان نور مجازی را برگزار کردند که ۱۷ میلیون بازدید از طریق سامانه شاد صورت گرفت.

دکتر باستان در ادامه با اعلام اینکه ۵ استان به صورت حضوری اردوی یک روزه راهیان نور را برگزار کردند، خاطرنشان کرد:۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

دکتر باستان در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی پویش ملی «ایران سرسبز» برای غرس نهال هم خبر داد و گفت: کاشت ۴۰هزار نهال با محوریت بسیج دانش آموزی سپاه کربلا استان مازندران آغاز که در این استان ۲۰۰۰نهال به نیت ۲۰۰۰شهید دانش آموز و فرهنگی این خطه از شمال کشور غرس می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور از راه اندازی پویش «تقسیم شادی» برای تامین کیف و کفش و لوازم التحریر و ارزاق برای دانش آموزان نیازمندهم خبر داد و ادامه داد: مازندران در پویش همکلاسی مهربان خوب درخشیدند و امروز نیز نیازمندی‌های دانش آموزان استان با همراهی دانش آموزان و فرهنگیان عزیز با پیوستن به پویش «تقسیم شادی» تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات