فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

سپاه سرباز ولایت است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان سپاه را سرباز ولایت خواند و گفت: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و ولایی در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدم‌های مهمی را برداشته است.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اعضای شورای تامین شهرستان، ریاست و کارمندان دانشگاه آزاد، رئیس و کارمندان بانک کشاورزی شهر فرسفج و دانش آموزان مدرسه راهیان کوثر به همراه مدیران مدرسه با فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان دیدار کردند‌.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه سپاه را سرباز ولایت خواند و گفت: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و ولایی در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدم‌های مهمی را برداشته است.

سرهنگ کامران کریمی ادامه داد: بسیج و سپاه هر دو به عنوان نیروی بازدارنده علیه هر هجوم و تعرضی نیز ایستاده و از حریم ولایت تمام قد دفاع کرده است.

وی با اشاره به میلاد مسعود امام حسین (ع)، این مناسبت را مایه افتخار و مباهات پاسداران دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این لباس مقدس به بهترین نحو ممکن نسبت به انجام منویات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم و سربلند باشیم.

در این دیدارها نیز حاضرین ضمن تبریک میلاد سیدالشهدا (ع)، تاکید کردند: اگرچه به صورت رسمی از اعضای سپاه و یا پاسدار رسمی نیستند، اما همیشه در خط امام راحل حرکت کرده و خود را پاسدار رهبری و سرباز ایشان می‌دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار