فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد

توزیع ۱۵۲ هزار بسته معیشتی در اراک به همت گروه های جهادی بسیج

سرهنگ مهجوری گفت: اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های فعالیتی جهادگران بسیجی است که در سطح اراک این رزمایش به شکل محله محور انجام می‌شود و تاکنون ۱۵۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک توزیع‌شده و سعی داریم به مناسبت عید نوروز ۵ هزار بسته دیگر نیز توزیع کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۲۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین رزمایش کمک مؤمنانه منطقه سنجان اراک اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج خدمت رسانی بی منت به مردم است که در این راستا همه توان و ظرفیت ها پای کار آمده و بسیج به برکت روحیه جهادی و انقلابی و حرکت در مسیر بیانات رهبری امروز به کارآمدترین و مردمی ترین تشکیلات انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: تشکیل گروه های بسیج که مردم را ولی نعمت خود می دانند در راستای خدمت بی منت به مردم انجام شده و جهادگران بسیجی گمنامانه در عرصه های مختلف منشا خیرات و برکات برای مردم هستند.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی از عرصه های فعالیتی جهادگران بسیجی است که در سطح اراک این رزمایش به شکل محله محور انجام می شود و تاکنون ۱۵۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک توزیع شده و سعی داریم به مناسبت عید نوروز ۵ هزار بسته دیگر نیز توزیع کنیم.

وی ادامه داد: ساخت مسکن محرومین از اقدامات دیگر جهادگران بسیجی است که در دورافتاده ترین نقاط اراک و حتی سایر شهرستان ها این اقدام انجام می شود که در سالجاری ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان شده و برای سال آینده نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: ایجاد اشتغال از فعالیت های مهم بسیج سازندگی اراک است که در این راستا بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده و در ایام شعبانیه دستاوردها و محصولات این صندوق ها در نمایشگاهی واقع در جنب کانون بسیج اراک به نمایش گذاشته شده و همه می توانند از محصولات آن بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه ایام پایانی سال در منطقه سنجان اراک رزمایش کمک مومنانه انجام شد که در این رزمایش ۳۵۰ عدد بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع می شود..

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار