خبرهای داغ:
همدان- سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم آل سعود را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۸۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم آل سعود را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انما السبیل علی الذین یظلمون الناس ویبغون فی الارض بغیر الحق اولئک لهم عذاب الیم» سوره شوری آیه42

(ایراد و مجازات بر کسانی است که به مردم ستم می‌کنند و در زمین به ناحق ظلم روا می‌دارند، برای آنان عذاب دردناکی است)

رژیم تروریستی آل سعود بار دیگر در یک جنایت وحشتناک بیش از 80 نفر از انسان‌های مظلوم از شیعیان و غیر آنان را اعدام و این سیاهه را به سوابق جنایاتش اضافه کرد و احساسات انسان‌های آزاده جهان را جریحه‌دار کرد.

این رژیم خود را حکومت اسلامی و خادم حرمین شریفین می‌داند، اما در حقیقت خادم استکبار و رژیم صهیونیستی است و در آستانه ماه مبارک رمضان نشان داد نه تنها به موازین اسلامی بلکه به موازین انسانی هم پایبند نیست
عملاً جنگ‌های در حال وقوع علیه ملت‌های یمن، سوریه، عراق و لبنان را مدیریت می‌کند و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان‌کشی است.

سکوت سازمان‌ها و نهادهای به اصطلاح اسلامی، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری بین المللی و شخصیت‌های به اصطلاح آزادی‌خواه (غرب زده) بار دیگر نقاب از استانداردهای دوگانه آنها و بی‌خاصیت بودن این نهادها را با صدای بلند فریاد کشید.

اساتید، روحانیون و طلاب بسیجی استان همدان ضمن محکومیت این جنایت هولناک و عرض تسلیت محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مجدانه از همه نهادها و سازمان‌های اسلامی و نهادهای حقوق بشری مستقل و رسانه‌های آزاد جهانی می‌خواهیم تا در برابر این کشتار دردناک به وظیفه خود عمل کنند و سکوت نکنند.

از دولت جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار داریم با همه ظرفیت و توان خود جهت احقاق حقوق مظلومین و شیعیان عربستان و مهار این دولت یاغی اقدام نماید.

«وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات