با کاروان نور/۱۰

اعزام ۶۰۰ نفر از دیار هزار سنگر به مناطق عملیاتی جنوب / راهیان نور موثرترین راه آشنایی جوانان با فرهنگ مقاومت است

ساری-فرمانده سپاه آمل از اعزام ۶۰۰ زائر به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: بنا به سهمیه اعلام شده، اقشار مختلف مردمی در قالب ۱۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۹۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

خبرگزاری بسیج، سرهنگ جابر عسگری در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل، از اعزام ۶۰۰ زائر به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: بنا به سهمیه اعلام شده، اقشار مختلف مردم در قالب ۱۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه پس از دوسال وقفه از  اعزام کاروان اردوی راهیان نور ظرفیت محدودتر و متفاوت است، افزود: حضور در  یادمان‌های دهلاویه، هویزه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار و معراج شهدا و شلمچه از جمله برنامه‌های مهم این رویداد فرهنگی است.

سرهنگ عسگری در ادامه به  اهداف راهیان نور هم اشاره و تاکید کرد: هدف اعزام مردم به ویژه نسل جوان  به راهیان نور آشنایی با فرهنگ مقاومت و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه آمل  اردو‌های راهیان نور راه مقابله با جنگ نرم شمنان دانست و خاطرنشان کرد: برای  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ، نیاز است هرساله  این حرکت انقلابی و فرهنگی تقویت شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار