خبرهای داغ:
مسؤل سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان:

دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نسبت به هنجارشکنی‌ها بی‌تفاوت نباشند

همدان-مسؤل سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان گفت: انتظار از دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و ناظر این است که نسبت به این هنجارشکنی‌ها بی‌تفاوت نباشند.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۹۸
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

محسن تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و عید نوروز باستان اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد اتفاقاتی در اطراف آرامگاه بوعلی سینا بودیم که مردم مومن و انقلابی دارالمجاهدین همدان را آزرده خاطر کرد.

وی افزود: رقص و پایکوبی مختلط آن هم در ملأعام نمی‌تواند از مصادیق شادی‌های سالم در جامعه باشد و منجر به جامعه شاد شود بلکه با این قبیل اقدامات خلاف شرع، حیا و عفت جوانان خدشه‌دار و خانواده‌ها از این مسیر دچار خسران می‌شوند.

مسؤل سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان عنوان کرد: اسلام با شادی و جامعه شاد مخالف نیست، آیات و روایات علاوه بر تایید، تشویق به شاد زیستن و حرکت به سمت جامعه سرزنده و شاد دارند ولی با شادی‌های کاذبی که حدود الهی را زیر پا گذاشته و ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی را ذبح کند مخالف است.

وی ادامه داد: از متولیان فرهنگی شهر همدان به خصوص شورای شهر و شهرداری و اداره ارشاد اسلامی و... مجدانه انتظار داریم زمینه‌های شاد زیستن در شهر همدان را مهیا و به جوانان مومن و انقلابی کمک کنند تا در مناسبت‌ها جشن‌های قوی و با شکوه برگزار شود که افراد مغرض نتوانند امیال خودشان را از این خلأها دنبال کنند و شاهد این قبیل اتفاقات نباشیم.

تیموری تصریح کرد: انتظار از دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و ناظر این است که نسبت به این هنجارشکنی‌ها بی‌تفاوت نباشند و با مسببان این اتفاق برخورد کنند، همچنین نسبت به صدور مجوز برای برگزاری غرفه‌های و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر موانع را بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات