خبرهای داغ:
همزمان با نیمه شعبان

۱۸۰۰بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توسط سپاه بوکان توزیع شد

همزمان با نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در قالب رزمایش بزرگ کمک های مومنانه ۱۸۰۰بسته معیشتی در میان نیازمندان بوکان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، این رزمایش امروز با حضور اعضای شورای تامین و اداری شهرستان در سالن ۳هزار نفری وحدت برگزار شد.

جانشین سپاه بوکان در گفت‌وگو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون شاهد برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان توسط سپاه هستیم.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده افزود: بسیج به عنوان بازوی نظام یکی از ظرفیت‌های اساسی و بی‌بدیل است که می‌تواند در هر عرصه‌ای که کشور به آن نیاز دارد، مجاهدانه و خالصانه وارد میدان شود..

وی بیان کرد: از همان ابتدای اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا سپاه همراه و همگام با دیگر نهاد های دولتی و موسسات خیریه در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا گام های بسیار مهمی را برداشته است، که امروز نیز شاهد برگزاری چهاردهمین مرحله رزمایش بزرگ کمک های مومنانه هستیم.

کرم زاده تصریح کرد: در این مرحله 1 هزار و 800 بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توسط حوزها و پایگاه های بسیج توزیع می شود.

جانشین سپاه بوکان با اشاره به ارزش ریالی این بسته ها، عنوان کرد: ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰هزار تومان است؛ تا کنون و در هفده مرحله رزمایش کمک های مومنانه بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در میان خانواده های آسیب دیده و نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار