در نیمه شعبان در روستای مسن برگزار شد؛

سفره صلوات به مناسبت میلاد امام عصر

به همت پایگاه مقاومت بسیج عقیله بنی هاشم سلام الله علیها سفره صلوات به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه با حضور خواهران بسیجی در این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۹۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه سفره صلوات به نیت سلامتی و فرج امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، با حضور خواهران بسیجی در روستای مسن از توابع بخش ارمند شهرستان خانمیرزا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عقیله بنی هاشم سلام الله علیها گفت: ویژه برنامه ختم صلوات همزمان با پانزدهم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه به منظور دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت برگزار ‌شد.

وی افزود: فرستادن صلوات باعث تزکیه و پاکیزگی روح و همچنین باعث کفاره گناهان می‌شود به گونه‌ای که وقتی ما بر اهلبیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم، صلوات می‌فرستیم در حقیقت ضمن اینکه روح خود را پاکیره کرده‌ایم، زمینه‌ای را برای بخشش گناهان فراهم می‌کنیم.

این خواهر بسیجی در پایان با استفاده از روایات تاکید کرد: فرستادن صلوات در حقیقت ضمن اینکه روح خود را پاکیره کرده‌ایم، زمینه‌ای را برای بخشش گناهان فراهم می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار