خبرهای داغ:

راهیان نور مروج فرهنگ ناب معنوین و ایثار دفاع مقدس در جامعه

شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه معنویت اوج دفاع مقدس و شاخصه بارز جنگ ما با سایر جنگ‌های دنیاست، گفت: راهیان نور مروج فرهنگ ناب دفاع مقدس در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۰۸
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

راهیان نور مروج فرهنگ ناب معنوین و ایثار دفاع مقدس در جامعهمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک عید نوروز با اشاره به راهیان نور اظهار کرد: کاش ما هم با رزمندگان و ایثارگران و شهدا بودیم و آنچه راهیان نور را راهیان نور کرد فداکاری و قداست بچه‌های جبهه و جنگ بود.
او با بیان اینکه جنگ‌های مختلف در کشور‌های جهان با کشته‌های زیاد بوده است و حتی در عراق کشته زیاد و جانباز داشتند، اما آیا آنجا اینگونه مانند کشور ما رفتار می‌شود؟!
معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه راهیان نور و قداست جنگ در کشور ماست و قبلگاه و زیارتگاه مردم است، گفت: معنویت در دفاع مقدس ما غوغا می‌کند و تاسی به اهل بیت علیهم السلام و دست غیبی که نوجوانان و پیران ما را به جبهه با اشتیاق و بدون زور و جبر می‌کشاند و این تفاوت جنگ ما با دیگر جنگ هاست.
فرهنگ دوست ادامه داد: میلیون‌ها انسان به راهیان نور و شلمچه و اروند می‌روند و در جا‌های دیگه دنیا وجود ندارد و انقلاب اسلامی ما هم نمونه و الگوست و در دنیا وجود ندارد.
او اضافه کرد: تفاوت انقلاب ما با دنیا در این است که انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبران و ائمه اطهار است و فلسفه راهیان نور نیز فداکاری انسان هاست که هر کجا شهدا رفتند ما هم می‌رویم و تبعیت می‌کنیم.
فرهنگ دوست تصریح کرد: باید این فرهنگ متعالی را در جامعه و بویژه نسل جوان و نوجوان ترویج و تعمیق نماییم و این وظیفه تک تک ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار