در نخستین روز از سال جدید صورت گرفت؛

افتتاح گازرسانی به یادمان قلاویزان مهران

در نخستین روز از سال جدید، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و فرماندار مهران در یادمان قلاویزان شهرستان مهران حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۴۹
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،در نخستین روز از سال جدید، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و فرماندار مهران در یادمان قلاویزان شهرستان مهران حضور یافتند.  در جریان این بازدید، طرح گازرسانی به یادمان قلاویزان مهران افتتاح شد.

  مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این رابطه گفت: طرح گازرسانی به این یادمان در مدت یکسال و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به طول ۲۵ کیلومتر از محل اعتبارات ملی به استان ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.  

 با اجرای این طرح یادمان قلاویزان، پایانه مرزی مهران، پایانه برکت و موکب های اربعین از نعمت گاز بهره مند می شوند.    

در دوران دفاع مقدس ۶۰۰۰ شهید در شهرستان مهران تقدیم انقلاب اسلامی شده که به همین واسطه هر ساله این شهرستان پذیرای خیل مشتاقان و زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی و همچنین حماسه بزرگ اربعین و حضور زائران در ایام اربعین است.    

در پایان این برنامه استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان در جمع زائران راهیان نور در این یادمان حضور یافته و از مناطق مختلف قلاویزان بازدید کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات