خبرهای داغ:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین؛

نوروزگاه‌های بین‌راهی قزوین میزبان گردشگران نوروزی است

خزائلی گفت: به‌دنبال برگزاری پویش ملی همراهان سفر ایمن و به منظور توقف کوتاه و استراحت گردشگران در مسیر سفر، آیین نوروزگاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۳۳
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

  قزوین_علیرضا خزائلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اعلام این خبر بیان کرد: پویش ملی همراهان سفر ایمن برای کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۱ و فراهم آوردن ایمنی سفر برای گردشگران و مسافران نوروزی در کشور در حال برگزاری است.

وی گفت: در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های شاد هنری در محورها و مجتمع‌های بین‌راهی ضمن دعوت از مسافران عبوری به بازدید از استان، فرصت مناسبی را برای توقف رانندگان، رفع خستگی و کاهش حوادث جاده‌ای فراهم آوریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این برنامه با همراهی کمیته حمل‌ونقل، خدمات ایمنی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان با شعار «هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت» در مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی اجرا می‌شود که از ابتدای نوروز تا کنون با استقبال گردشگران مواجه شده است.

وی تصریح کرد: قزوین استانی با موقعیت ویژه جغرافیایی است که در محور مواصلاتی استان‌های پر تردد کشور واقع شده و لازم است در سال آینده با استفاده از این ظرفیت، تمرکز برای اجرای برنامه‌ها به جای داخل شهر در بین مسیر باشد تا از این طریق بتوانیم گردشگران بیشتری را به بازدید از استان دعوت کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها