خبرهای داغ:

اعزام ۱۶۰ نفر از بسیجیان اهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

تبریز- فرمانده سپاه اهر از اعزام ۱۶۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۰۳
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن سیفی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور سپاه اهر به جنوب گفت: این تعداد از بسیجیان در قالب دومین کاروان راهیان نور به مدت یک هفته برای بازدید از مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر اعزام راهیان نور متوقف شده بود که امسال با توجه به کاهش خطر بیماری و وضعیت مناسب شاهد اعزام دومین کاروان راهیان نور بعد از کاروان دانشجویی در شهرستان اهرهستیم و امیدواریم در سال‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

 سیفی هدف از این سفر معنوی را آشنایی جوانان و نسل جدید با رشادت ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و شهدا برشمرد و افزود: در این سفر معنوی و زیارتی جوانان و بسیجیان از مناطق عملیاتی فکه، هویزه، طلائیه، اندیمشک، اروندکنار، یادمان شهدا و غیره بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی کشور علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، پیام قاطعی است برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران که جوانان و نسل جدید همچنان با شور و علاقه در صحنه حاضر بوده و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه اهر در پایان از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه، فرماندار، مسئولان، اصناف و بازاریان، شرکت‌ها و خصوصاً معادن این شهرستان که مقدمات و هزینه‌ی سفر راهیان نور را مهیا کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار