خبرهای داغ:

۳۵ درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردند

شاهرود_رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: ۳۵ درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شهرستان شاهرود اقامت کردند.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۶۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

۳۵ درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردندبه‌گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حسنی روز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ بیان کرد: از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ هزار نفر در شهرستان شاهرود اقامت کردند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: ۸۱ هزار گردشگر نیز در این مدت از آثار و مجموعه‌های تاریخی – فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، موزه‌های شهرستان و ... بازدید کردند.
حسنی تأکید کرد: با توجه به فصل بهار و بارش‌های جوی امکان بازدید از جنگل هیرکانی ابر، اولنگ و قطری برای علاقه‌مندان فراهم نیست و به گردشگران نوروزی پیشنهاد می‌شود در این ایام از مناطق نمونه گردشگری زیست‌کره توران، قلعه بالا، رضا آباد، مجن و آبشار تنگه داستان، طرود و چاه جام بازدید کنند.
شهرستان شاهرود دارای هشت منطقه، یک شهر نمونه گردشگری و هشت روستای هدف گردشگری است.
مجموعه تاریخی- فرهنگی بسطام در فهرست جهان اسلام (آیسسکو) به ثبت رسیده و جنگل هیرکانی ابر بعد از کویر لوت، دومین اثر ثبت شده در فهرست آثار طبیعی جهانی یونسکو است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها