خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: عمده مصرف انرژی برق و آب استان در بخش کشاورزی بوده که نیازمند مدیریت است.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۹۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مصرف انرژی برق و آب در بخش کشاورزی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیران عامل صنعت آب و برق استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات مجموعه صنعت آب و برق اظهار کرد: تلاش ما هم بر این است که در خطبه‌ها به این مهم بپردازیم و فرهنگ مصرف را تا حد زیادی هماهنگ کنیم.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: عمده مصرف انرژی برق و آب استان در بخش کشاورزی بوده که نیازمند مدیریت است.

* کمک ائمه جمعه در آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اثربخش است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو با اشاره به وضعیت صنعت برق اظهار کرد: امسال برنامه‌های وزارت نیرو در دو جهت است که شامل تلاش برای افزایش سطح تولید و هوشمندسازی پایش و کنترل مصرف می‌شود.

علی سهرابی‌بیدار با اشاره به خدمات‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ایام تعطیلات نوروز گفت: دوم فروردین ماه سال جاری نیز گردهمایی شرکت‌های توزیع غرب کشور با محوریت عبور از پیک ۱۴۰۱ به میزبانی استان همدان با حضور مدیرعامل و معاون توزیع شرکت توانیر برگزار شد.

وی عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پیک بار ۱۴۰۱ با موفقیت و بدون مشکل عبور کنیم به گونه‌ای که شرایط زندگی عادی مردم دچار خلل نشود و برای این امر کمک ائمه جمعه استان در راستای آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اثربخش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف استان همدان در بخش کشاورزی است اگر برداشت آب توسط کشاورزان دیرتر انجام شود به طور قطع در توزیع برق کمک موثری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات