خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

همدان-سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۲۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سالروز بعثت انقلاب اسلامی و نخستین صحنه مشارکت و وحدت‌آفرینی مردم ما پس از پیروزی انقلاب فرا رسیده است. ۱۲ فروردین مه روز همه پرسی و رأی قاطع ملت به جمهوری اسلامی ایران است. صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید. این روز از مهمترین، پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روز‌های تاریخ ما، روزعصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور آن همه عشق ها، آرمان‌ها، اسلام‌خواهی‌ها، حق پرستی‌ها و باطل ستیزی هاست.

ما سپاهیان انصارالحسین (ع) همدان ضمن عرض تبریک روز به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب و از خودگذشتگی ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) در مبارزه با استبداد و استعما، معتقدیم ثبات امنیت و اقتدار امروز ما نتیجه مشارکت ۹۸ درصدی مردم و آری عاشقانه به جمهوری اسلامی بوده که خون‌های پاک شهیدان مظلوم تا سردار دل‌ها این نهال را به باروری رسانده است. اینک پیمان می‌بندیم با همکاری مردم عزیز و نخبگان رسانه‌ای به فرمان جهاد تبیین جامه عمل بپوشانیم. رهبر حکیم انقلاب فرمودند: «اگر شما حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را روایت نکنید دشمن روایت می‌کند... هرجور دلش می‌خواهد. توجیه می‌کند، دروغ می‌گوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند»، اینگونه است که در اندیشکده رند گفته شده: «در جنگ‌های فردا کسی برنده نیست که بزرگ‌ترین بمب‌ها را دارد، بلکه کسی پیروز است که بهترین روایت را دارد».

آری؛ امروز در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران، روایتگر می‌خواهیم. روایت از تمام پیروزی‌ها و دستاورد‌های بین المللی و جهانی فرزندان ایران، روایت از خنثی‌سازی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تا سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین»، میهن اسلامی‌مان را تهدید نموده است.

این روایتگری، تکلیف است بر اصحاب قلم و رسانه تا بتواند آیندگان را بیدار کند و انشاالله نقش آفرینان زمینه ظهور صاحب الزمان (عج) را آماده جهاد در رکاب آن حضرت بنماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار