یادداشت/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، کانون اصلی هجمه های رسانه ای و جنگ نرم علیه ملت ایران غولهای رسانه ای وابسته به جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی بوده اند.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۹۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
امپریالیسم رسانه ای و پمپاژ ناامیدی!
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ طی یادداشتی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 امپریالیسم رسانه ای و پمپاژ ناامیدی!

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کانون اصلی هجمه های رسانه ای و جنگ نرم علیه ملت ایران غول های رسانه ای وابسته به جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی بوده اند، که البته این تهاجمات و جنگ رسانه ای و تبلیغاتی نیز از یک موجود مرموزی به نام امپریالیسم  رسانه ای و خبری ناشی می شود که مانند اختاپوسی افکار عمومی جهانی را مدیریت کرده و همچنان تحت سلطه دارد. 

اختاپوس رسانه ای استکباری و صهیونیستی از شبکه گسترده ظرفیت ها و ابزار و امکانات سمعی و بصری و حتی نشریات و روزنامه ها و مجلات فراوانی برخوردار است که تماما تحت مالکیت ۶ شرکت عمده یهودی و صهیونیستی در جهان می باشند. ۱۵۰۰ روزنامه، ۱۱۰۰مجله، ۹۰۰۰ شبکه رادیویی، ۱۵۰۰ شبکه تلویزیونی، ۲۴۰۰ نشریه و صدها شبکه ماهواره ای و خبرگزاری های وابسته به جبهه استکبار و صهیونیزم، بخش های عمده این ظرفیت اختاپوسی و خطرناک و مرموز است. 

اینکه خاخام صهیونیستی بنام «گیورا ردلر» در جلسه ای با مدیران و کارکنان رسانه های ضدایرانی (بی بی سی، من و تو، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال و ...) خود را تیکه پاره می کند و از سر استیصال اربده می کشد، به راستی گواه چه حقیقتی است؟ لطفا کمی در تعابیر و حرف هایش تامل کنید:

ایران را سیاه سیاه نشان دهید.

کاری کنید که ایرانی ها از همه چیز و همه کس و از یکدیگر متنفر شوند.

 آن ها را بمباران خبری کنید. هر لحظه و هر ساعت، با خبرهای ناامید کننده و ترسناک.

 مردم ایران را دائم بترسانید، شکنجه روحی بدهید!

 مردم ایران ادعای آقایی می کنند، اما آقای دنیا ماییم و همه برده ما هستند.

 آن ها را تحقیر کنید. با انواع فیلم ها و مستندات غربی تحقیرشان کنید.

آن ها نباید احساس غرور و افتخار کنند.

 دروغ های بزرگ بدهید آن ها باور می کنند. در ذهن آن ها بکوبید که رسانه های ایران دروغگو هستند تا جذب اخبار شما شوند.

شما بار سنگینی بر دوش دارید. باید تلاش کنید، حتی یک لحظه آرام نباشید. زمانی آرام خواهیم شد که باهم در تهران باشیم و ایران را چند تکه کنیم و انتقام مان  را بگیریم.

شما نباید هیچ خبر مثبتی از ایران انتشار دهید.

مردم ایران نباید به آینده امیدوار شوند. آن ها باید دائم خبر منفی بشنوند. بگذارید شما را راحت کنم، تنها راه شکست ایرانی ها ناامید کردن مردم ایران هست. آن ها دارای عقاید محکم مذهبی  هستند و این کار ما را سخت کرده است. 

تحریم اقتصاد ایران کار بسیار واجبی هست.

ایرانی ها باید مجازات شوند، آن ها تنها گروهی هستند که نه تنها در برابر ما تعظیم نکردند بلکه  قصد نابودی ما را دارند. تمام کار شما این باشد. من برایتان آرزوی موفقیت می کنم. 

سخنان این خاخام صهیونیستی اگر چه به لحاظ محتوا تازگی ندارد اما از این حیث که نشان می دهد  چه در سر می پرورانند و برای آقایی بر دنیا و از جمله ایران چه نقشه های شومی کشیده اند، بسیار مهم و قابل توجه است، قبل از این وقتی از پروتکل های یهود و صهیونیستی سخن به میان می آمد برخی ناباورانه به سخره می گرفتند و می گفتند توهمی بیش نیست اما تجربه نشان داده است آنچه این خاخام یهودی در تحریک رسانه هایی که به واقع ساخته و پرداخته خودشان است و تحت امر مستقیم شان عمل می کنند بر زبان‌ جاری کرده است ترجمان و برگردانی از سیاست های قطعی جریان صهیونیستی است و لذا باید با هوشیاری و آگاهی همه جانبه، امواج فتنه های امپریالیسم خبری و اطلاعاتی و رسانه ای را در هم کوبید و بسان همیشه در این عرصه ی هر چند خطرناک و پیچیده و سخت نیز درس فراموش نشدنی دیگری به خصم دون داد.

اینجاست که ضرورت و اهمیت تاکیدات بزرگ دیدبان انقلاب مقام معظم رهبری مبنی بر امیدبخشی به ملت و مقابله با پمپاژ ناامیدی در بین توده های مردم بیشتر و بهتر معلوم می گردد. در شرایط کنونی که ثمره یک قرن ایستادگی و مبارزه ملت شریف ایران با یاس و ناامیدی و شکست جبهه استکبار و نظام سلطه و البته الگو شدن شاگردان  مکتب سلیمانی و شکوه جبهه مقاومت و بیداری ملت های جهان، عیان گردیده است، به خوبی می توان نشانه های استیصال و آشفتگی را در بین دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران مشاهده کرد.

لذا با وجود دستپاچگی و بهم ریختگی و دوگانگی در سیاست های جبهه استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیزم، جای بسی امیدواری است که به فضل الهی آخرین نفس های سران کفر و الحاد و نفاق را برای همیشه قطع نمود. چه آنکه همان اراده و قدرتی که ایران اسلامی را از نهایت ذلت و حقارت به اوج اقتدار و عزتی رساند که رئیس جمهور ابر قدرت شرق جناب پوتین در مقام اثبات بی اثر بودن تحریم های کشورهای غربی و اروپایی علیه کشورش رسما در سخنرانی اعلان می کند که به شرط تدبیر و استقامت مردمش، تحریمها بی اثر خواهد بود و از ایران بعنوان یک الگوی موفق در مبارزه و مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا یاد می کند.

از این روی با توجه به موفقیت های چشمگیر دولت سیزدهم در ۲۰۰ روز اول کارش و گام های شجاعانه و انقلابی که در عرصه های مختلف برداشته است و نیز با عنایت بر روش و منش جهادی که دولت در پیش گرفته است روزنه های امیدی بوجود آمده است و انتظار می رود در رفع مشکلات و برداشتن موانع از سر راه معیشت و رفاه عمومی جامعه در سالی که با تدبیر حکیمانه رهبری عزیز انقلاب سال تولید بر مینای دو مولفه اساسی دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گفته است، گام های بلندتری برداشته بشود و لذا از حیث دغدغه های اقتصادی امید می رود انشاالله اوضاع رو به بهبودی باشد ولی آنچه کمی نگران کننده است حوزه های فرهنگ عمومی و افکار توده مردم می باشد که در مواجهه با بمباران جنگ روانی و جنگ شناختی و ادراکی و ایجاد شک و تردید در بنیان های فکری و اعتقادی و نیز پمپاژ ناامیدی در بین مردم چه بسا آسیب و یا تزلزلی ایجاد گردد.

ابوالقاسم علیزاده

 
انتهای پیام//
 
 
ارسال نظرات