خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب استان همدان در پی حمله تروریستی به طلاب جهادی

همدان-سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب استان همدان در پی حمله تروریستی به طلاب جهادی در مشهد مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۸۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب استان همدان در پی حمله تروریستی به طلاب جهادی در مشهد مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِينَ هَاجَرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَيَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا*لَيُدْخِلَنَّهُمْ مُدْخَلًا يَرْضَوْنَهُ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَعَلِيمٌ حَلِيمٌ»

و کسانی که در راه خدا هجرت کرده سپس کشته شده یا مرده‌اند، به یقین خدا رزقی نیکو به آنان می‌دهد؛ و قطعاً خدا بهترین روزی دهندگان است؛ مسلماً آنان را به جایگاهی که آن را می‌پسندند وارد می‌کند؛ و بی‌تردید خدا دانا و بردبار است. (حج:۵۸و۵۹)

رحمت و رضوان الهی نصیب مجاهدان و مهاجران فی سبیل‌الله است که برای رضای حضرت حق جل جلاله از خود، شهر و دیار و همه‌ زخارف، هجرتی عظیم را تا وصال حضرتش آغاز می‌کنند.

برخی توفیق خدمت به اسلام عزیز و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و مومنان و محبان و این ملت عظیم الشأن و همه‌‌ی خداجویان عالم نصیبشان می‌شود و برخی دیگر رزقی دوچندان دارند و شهد شهادت توفیقشان را مضاعف می‌کند.

برای سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، که لباس خدمت به تن کرده و از جهاد در میدان علم و اجتهاد تا سیل، زلزله، کرونا، دفاع از حریم حرم و یاری مظلومان و ستمدیدگان را رسالت ابدی خود می‌دانند، بدون شک اینگونه نابخردی‌ها و تهاجمات و هتک حرمت آستان مقدس حضرت غریب الغربا علیه آلاف التحية و الثناء، نه تنها بذر تردیدی نخواهد افکند، که این پاکباختگان، مصمم‌تر از گذشته طریق خدمت به خلق و دین خدا را خواهند پیمود. إن شاء الله.

بدون شک اقدامات تروریستی و کشتار خادمان مردم در آستان حضرتش باشد یا در استان گلستان، نخواهد توانست زمینه‌ نزاع مذهبی یا قومیتی را ایجاد کند و مردم هوشیار ایران اسلامی ضمن مطالبه‌ جدی و دغدغه‌مندانه، مانع از هر گونه فتنه و تفرقه و آسیبی خواهند بود.

سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان نیز ضمن محکومیت هر گونه اقدام تروریستی و به ویژه هتک حرمت مشاهد مشرفه خصوصا آستان با سعادت حضرت ثامن الحجج علیه السلام، مصیبت وارده را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه و جامعه علمی کشور و ملت ارجمند ایران اسلامی تسلیت می‌گوید و یاد سفرکردگان آسمانی و شاهدان فیض الهی در غروب سوم رمضان‌المبارک را گرامی داشته و از مسئولان امر و نهادهای متولی انتظار دارد تا باسرعت، قاطعیت و شفافیت مسأله را پی‌گیری نموده و نسبت به آمران، مسببان و مجریان، برخورد قانونی را اعمال و نتیجه را به ملت شریف ایران اعلام دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات