خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

کمک های مومنانه، خلق حماسه بسیج سازندگی است

فرمانده سپاه نینوا گفت: یکی از ارزنده ترین خدمات بسیج سازندگی، نهضت کمک های مومنانه است.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛فرمانده سپاه نینوا گفت: یکی از ارزنده ترین خدمات بسیج سازندگی، نهضت کمک های مومنانه است که جلوه هایی از ایثار و همدلی را به نمایش گذاشت و بسیج سازندگی استان از ابتدای دوران کرونا تا کنون ۶۰۰ هزار بسته کمک معیشتی را بین خانواده های کم برخوردار توزیع نموده است


سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان عنوان کرد: بسیج سازندگی از بدو تاسیس خود خدمات شایسته ای را به مردم ارائه کرده و کارنامه قابل قبولی طی سنوات گذشته برای خود رقم زده است.

کمک های مومنانه، خلق حماسه بسیج سازندگی است / کارنامه قابل قبول بسیج سازندگی استان

وی افزود: ساخت ۳۲۲۶ پروژه عمرانی و تشکیل ۳۲۰۰ تیم جهادی از ابتدای تاسیس بسیج سازندگی، برگ زرین تاریخ بسیج سازندگی استان و جزو رسالت های سپاه است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: فقط در سال ۹۹ بیش از ۱۲۰ جلسه استانی و کشوری به واسطه بسیج سازندگی استان برگزار گردید و به واسطه این جلسات، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به منظور انجام پروژه های عظیم عمرانی وارد استان گردید.

فرمانده سپاه نینوا اذعان داشت: یکی از ارزنده ترین خدمات بسیج سازندگی حسب فرمان امام جامعه، نهضت کمک های مومنانه است که جلوه هایی از ایثار و همدلی را به نمایش گذاشت و بسیج سازندگی استان از ابتدای دوران کرونا تا کنون، ۶۰۰ هزار بسته کمک معیشتی را بین خانواده های کم برخوردار توزیع نموده است و این نهضت همچنان ادامه دارد.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان خاطرنشان کرد: به آقای ملک حسینی توصیه میکنم در وهله اول ایجاد منطقه آزاد اینچه برون ؛راه آهن اینچه برون، آزادشهر ،شاهرود که کریدور شمال جنوب به حساب می آید و عامل حیات منطقه آزاد است را پیگیری کند.

گفتنی است طی این مراسم از خدمات چند ساله سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی تجلیل و سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا معارفه شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار