خبرهای داغ:

شورای فرهنگ عمومی باید ناهنجاری‌ها را تحلیل و برای رفع و کاهش آن تدابیری اتخاذ کند

شاهرود_فرماندار شاهرود به برخی ناهنجاری‌ها، بدرفتاری و کج رفتاری‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی باید این ناهنجاری‌ها را تحلیل و برای رفع و کاهش آن تدابیری اتخاذ کند.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۴۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

شورای فرهنگ عمومی باید ناهنجاری‌ها را تحلیل و برای رفع و کاهش آن تدابیری اتخاذ کندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سال جدید، در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در بخش تهیه و توزیع کالا و خدمات با دغدغه بسیار کمتری نسبت به سال ۱۳۹۹ روبرو بودیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در تهیه ارزاق برای سال جدید شرایط را به نسبت خوبی پشت سر گذاشتیم، افزود: تهیه کالا‌های اساسی با تدبیر مسوولان استانی و شهرستان انجام شد که این امر موجب شد تا در تعطیلات نوروزی با کمبودی مواجه نشویم.
او با اشاره به اینکه تمهیداتی برای کم کردن دغدغه مسافران نوروزی اندیشیده شد، ابراز کرد: مسافرت در تعطیلات نوروزی امسال به نسبت سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشت، اما میزان تلفات جانی ناشی از تصادفات جاده‌ای نسبت به گذشته بسیار کمتر بود.
جلالی از تلاش دستگاه‌های خدمات رسان، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش پرورش، هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی قدردانی کرد و اظهار داشت: برپایی نوروزگاه‌ها و نمایشگاه صنایع دستی توسط میراث فرهنگی و گردشگری، اسکان در مدارس آموزش و پرورش و امداد رسانی به موقع هلال احمر و اورژانس موجب شد تا مسافران نوروزی خاطرات خوبی از این شهرستان به همراه ببرند.
فرماندار شاهرود به برخی ناهنجاری‌ها، بدرفتاری و کج رفتاری‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی با همفکری شورای تامین باید این ناهنجاری‌ها را تحلیل و برای رفع و کاهش آن تدابیری اتخاذ کند.
او افزود: برای تشکیل کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی باید از ظرفیت روحانیون و دانشگاهیان بیشتر استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها