خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

هدف از روستاگردی امیدآفرینی و ایجاد روزنه برای توسعه روستاها است

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند هدف از روستاگردی را ایجاد و خلق امید برای روستائیان و ایجاد روزنه برای توسعه روستاها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در دیدار چهره به چهره با اهالی روستای میان آبه که با حضور بخشدار گیان و برخی رؤسای دستگاه‌های اجرایی و دهیار و اهالی این روستا انجام شد، ضمن بررسی مشکلات این روستا اظهار کرد: همه تلاش خود را در خدمت‌رسانی به مردم خواهیم داشت و مطالبات مردم این روستا را نیز پیگیری خواهیم کرد.

وی با ابراز رضایت از برنامه روستاگردی و دیدار چهره به چهره با اهالی روستا بیان داشت: اگر مشکلی در روستا وجود دارد نیاز است دهیار، شورا و اهالی روستا پیگیری کنند چراکه با مشارکت خود اهالی مشکلات حل می‌شود، به طور قطع من و مدیران شهرستان نیز به تعهدات خود پایبند هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند هدف از روستاگردی را ایجاد و خلق امید برای روستائیان و ایجاد روزنه برای توسعه روستاها عنوان کرد.

وی گفت: وحدت مردم روستاهای بخش گیان از جمله عواملی است که باعث پیشرفت این بخش شده و مردم روستای مهین‌آباد به شایستگی از ظرفیت و وجود خیرین به خوبی استفاده کرده است.

در این دیدار مشکلات روستای میان آبه از قبیل تعریض راه روستایی، آبیاری کشاورزی روستا، کتابخانه روستا که خیر ساز است، تلفن ثابت و ایرانسل، تکمیل سالن ورزشی، جابجایی تیر برق و روشنایی سطح روستا و موضوع قنات روستا مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات