خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین خبر داد

حمایت بسیج سازندگی سپاه فامنین از راه‌اندازی و یا توسعه کارگاه‌های تولیدی

فامنین-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین گفت: بسیج سازندگی برای راه‌اندازی و یا توسعه کارگاه‌هایی که در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و ایجاد اشتغال و افزایش تولید فعالیت دارند، حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۴۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله ربانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسئولین شهرستان فامنین اعم از فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه فامنین، معاون فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان از کارگاه‌های تولیدی و اشتغال آفرینی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی گفت: این کارگاه‌ها که در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و ایجاد اشتغال و افزایش تولید فعالیت دارند با حمایت بسیج سازندگی ناحیه فامنین راه‌اندازی و یا توسعه یافته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین گفت: مسئولان شهرستان از کارگاه‌های پرورش قارچ، کارگاه تولید قطعات پلاستیکی ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین کارگاه تولید لوازم جانبی ماشین آلات کشاورزی بازدید کرده و از مشکلات و کمبودها و دغدغه تولیدکنندگان جویا شدند.

وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها از بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین وام کمک هزینه تسهیلات قرض الحسنه برای افزایش تولید و یا راه‌اندازی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار