خبرهای داغ:
به استقبال کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری؛

اهدای هزار متر زمین توسط خانواده شهید صولت رئیسی

در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور ، خانواده شهید صولت رئیسی از شهرستان اردل، یکهزار متر زمین برای ساخت اورژانس 115 اردل اهدا کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۹۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با شعار محوری ده هزار خدمت با رویکرد های فرهنگی محرومیت زدائی و خدمت رسانی بهداشتی درمانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب،  سرکشی ازخانواده محترم شهید محمدحسن ریسی و صولت ریسی با حضور فرماندار شهرستان اردل، فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و جمعی از مسولین شهرستانی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این خصوص گفت: با عنایت و برکات شهدا، هزار متر زمین برای ساخت ساختمان اورژانس 115 اردل توسط خانواده شهید صولت رئیسی اهدا شد.

وی افزود: خانواده این شهید بزرگوار اهدای این زمین و اختصاص پاداش و حقوق شهید را در کارهای عام المنفعه، گامی در راستای کنگره ملی شهدای عشایر و با یاد و نام شهدای عشایر عنوان کردند.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهید محمدحسن رئیسی، گفت: دغدغه اصلی خانواده این شهید بزرگوار تحقق شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت و حل مشکلات مردم به خصوص اشتغال جوانان و مرتفع شدن مشکلات اقتصادی می باشد.

در پایان این دیدارها، مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای اردل به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ شهید صولت رئیسی فرزند اسدالله، متولد سال 1342در اردل می باشد که شغل وی آموزگار بود و در دوران دفاع مقدس روز 29 بهمن 1364 در منطقه اروند به فیض شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار