مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

نامگذاری سال در راستاي حل مشكلات كشور است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر گفت: تعيين و نامگذاری شعار سال توسط رهبر انقلاب در راستاي حل مشكلات كشور است.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۵۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمدتقي صمد دوخت در نشست سیاسی کارکنان سپاه آذرشهر، افزود: شعار سال همه ساله از سوي رهبر فرزانه انقلاب در راستاي حل مشكلات كشور تعيين مي شود و ضعف در تحقق آن از سوي برخي دستگاه هاي مسئول و شبه افكني دشمنان داخلي و خارجي از سوي ديگر باعث ضعف در تحقق آن شده است.

وی در خصوص چرايي و اهميت دانش بنيان شدن توليد و اقتصاد بیان کرد: اقتصاد دانش بنيان يك راه ميان بر مطمئن براي افزايش سهم ايران از اقتصاد بين الملل است و باعث رونق توليد و قوي شدن اقتصاد كشور مي شود .

حجت الاسلام صمددوخت  با اشاره به تاكيدات رهبري بر دانش بنيان كردن توليد اضافه کرد : عواملي چون اشتغال آفريني براي جوانان تحصيل كرده و حل بنيادي مشكلات اقتصادي و اجتماعي كشور از جمله تاكيدات رهبري بر دانش بنيان كردن توليد است.

وی مبارزه با جريان رانت خواري در كشور،  حمايت دولت از صادرات محصولات دانش بنيان، حمايت بانك ها از شركت هاي دانش بنيان و عزم جدي دولت جديد براي حركت به سمت دانش بنيان كردن اقتصاد كشور را از جمله الزامات تحقق شعار سال  عنوان كرد.

ارسال نظرات