خبرهای داغ:

کلنگ‌زنی پروژه شهید «فانوسی» در همدان

همدان-آیین کلنگ‌زنی پروژه شهید «فانوسی» با حضور فرمانده سپاه ناحیه همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۷۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین کلنگ‌زنی پروژه شهید «فانوسی» با حضور فرمانده سپاه ناحیه همدان، فرمانده حوزه شهید خوش لفظ، فرمانده پایگاه شهیدان شاه حسینی و برخی از اعضای گروه جهادی شهیدان شاه حسینی برگزار شد.

مسئول اردوهای جهادی شهیدان شاه حسینی همدان در این مراسم با ارائه گزارشی از اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه این پایگاه ارائه کرد و گفت: این پروژه در ادامه فعالیت‌های این گروه جهادی است که در آن اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی در منطقه سیلوار همدان خواهد شد.

کمال عنایتی ابراز کرد: در پروژه قبلی که در روستای ده‌بور اسدآباد انجام شد بالغ بر ۵ میلیارد ریال کمک از خیرین جمع آوری شد و در نتیجه آن یک باب ساختمان دو طبقه برای خانواده نیازمندان ساخته شد.

وی افزود: همچنین در راستای تبعیت از دستور مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه ۱۳ دوره کمک توسط این پایگاه به ارزش ۵ میلیارد ریال از انواع اقلام معیشتی تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مسئول اردوهای جهادی شهیدان شاه حسینی همدان بیان کرد: همچنین با هدف رفع مشکلات ضروری نیازمندان اقلامی همچون یخچال، آبگرمکن، گاز، بخاری، تلویزیون و گوشی همراه با بهره گیری از خیرین تهیه و در اختیار خانواده‌های شناسایی شده قرار گرفته است.

وی گفت: پروژه موجود به برکت شهید مدافع حرم این منطقه به نام شهید فانوسی نامگذاری شده است و امیدواریم که روح این شهید در انجام موفق آن کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار