فرمانده سپاه ناحیه بهار:

اهل قلم به عنوان افسران جنگ نرم در زمینه‌سازی ظهور قدم بردارند

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: امروز نیاز به روشنفکری، نشر و گسترش هویت انقلاب اسلامی و تقویت مولفه فرهنگی توسط اهل قلم است تا به عنوان افسران جنگ نرم در زمینه‌سازی ظهور طبق بیانیه گام دوم قدم بردارند.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۴۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آیین رونمایی از دو کتاب ارزشمند زن شهیده شهرستان بهار در جمع شاعران و نویسندگان ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: از کوشش نویسندگان کتاب‌های انقلابی و دفاع مقدس «سجاده سرخ» و «آدینه خونین» قدرانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب نعمت بزرگی است که در زمینه هنر توصیه‌های فراوانی به هنرمندان داشته است، گفت: جنس انقلاب ما جنس قلم بوده و انقلاب توسط قلم به دست‌ها بوده و دشمن دنبال این است که انقلاب ما را با همین قلم بزند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: رهبر معظم انقلاب به نویسندگان توصیه‌هایی کرده که «چه خوب است شما تاریخ غمبار استعمار را قلم بزنید»، چراکه وقتی ما به تاریخ استعمار ورود می‌کنیم شاهد ظلم‌های برخی کشورها بر همه کشورها هستیم که ثروت های کشورها را به یغمای بردند.

وی ادامه داد: امروز نیاز به روشنفکری، نشر و گسترش هویت انقلاب اسلامی و تقویت مولفه فرهنگی و تبیین القاسازی‌ها و تاریخچه‌ها توسط اهل قلم است تا به عنوان افسران جنگ نرم در زمینه‌سازی ظهور طبق بیانیه گام دوم قدم بردارند.

در ادامه مراسم هنرمندان به شعرخوانی پرداختند و از اثر فاخر شهدای زن شهرستان بهار به نویسندگی سیما یونسی و مریم مهدوی حرمت، دو خواهر بسیجی با حضور فرماندار بهار، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و مسئولان شهرستانی رونمایی شد.

در پایان مراسم از نویسندگان و هنرمندان بهاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار