خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اسلام‌زدایی و تضعیف ملت‌ها مهمترین استراتژی استعمار و استکبار جهانی است

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اسلام‌زدایی و تضعیف ملت‌ها مهمترین استراتژی استعمار و استکبار جهانی است که به همین منظور از هر فرصت و ابزاری استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۱۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به حادثه شهدای طلاب مظلوم مشهد مقدس اظهار کرد: اسلام‌زدایی و تضعیف ملت‌ها مهمترین استراتژی استعمار و استکبار جهانی است که به همین منظور از هر فرصت و ابزاری استفاده می‌کنند، یک روز با جنگ نظامی مستقیم، و یا به وسیله ایادی فریب خورده و یک روز با جنگ عظیم روانی.

وی افزود: اما مردم ما می‌دانند که آمریکا همان زمان که در افغانستان حضور داشت مایه اختلاف و کشتار و تخریب و تضعیف مردم افغانستان بود و امروز هم که از افغانستان اخراج شده، باز هم نیت شوم شیطانی دارد که به وسیله ایادی آموزش دیده و فریب خورده به آن جامه عمل می‌پوشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه، هدف آمریکا از خروج از افغانستان ایجاد اختلاف و درگیری بین دو ملت ایران و افغانستان بود و مثل همیشه مایوس شد، گفت: امروز مصمم‌تر به میدان آمده و دست به دامان افراد جاهل، متعصب و فریب خورده شده و دست پلید خود را به وسیله آنها آشکار می‌کند.

وی ادامه داد: به طور قطع حادثه حرم مطهر رضوی در مشهد جنایتی بود که به وسیله ایادی متعصب و فریب خورده و با هدایت آمریکا و صهیونیسم انجام شد و افراد جاهل در طول تاریخ تیرهای مسمومی در دستان شیاطین عالم بودند و هستند و در حادثه حرم شریف رضوی جنایتی خلق کردند که مایه تاسف و تالم است.

حمزه گفت: در طول تاریخ خون پاک روحانیت خدوم و انقلابی در راه اسلام ناب ریخته شده و درود خدا بر طلاب و روحانیت انقلابی و ربانی که همیشه در راه خدمت به اسلام و خلق خدا زحمات زیادی متحمل شدند.

وی افزود: شهدای حرم رضوی از جمله طلبه‌های با صفا و انقلابی و جهادی بودند که در راه خدمت به خلق خدا در مناطق محروم فعالیت داشتند و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دادند و شهید در راه این فریضه مهم الهی هستند و این همان راه سرور شهیدان حسین ابن علی(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: کاروان شهدای امر به معروف تا قیامت در حال حرکت بوده و افراد لایق و شایسته نیز در حال پیوستن به این کاروان هستند.

وی در پایان تاکید کرد: این بار هم نظام اسلام و مردم با بصیرت ایران دست‌های ناپاک آمریکا و صهیونیسم را آشکار خواهند کرد و با درایت و بصیرت توطئه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد و باید بدانیم کسانی که دشمنی کردند از جریان تکفیری بودند و نباید اجازه داد استعمارگران و منافقان با استفاده از اختلافات قومی و مذهبی بین مسلمانان و مردم کشورمان با همسایگان اختلاف بیندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات