برگزاری ضیافت افطاری در سپاه سلمان

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم ضیافت افطاری فرمانده و شورای معاونین سپاه سلمان با کارکنان وظیفه در سپاه سلمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۲۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان در این مراسم با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت:امام حسن مجتبی(ع) دومین امام شیعیان بسیار بخشنده بودند و به همین جهت به ایشان کریم اهل بیت می گویند و روز تولد ایشان نیز روز اکرام نامگذاری شده است.

وی افزود: جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب باید منش و روش آن حضرت را در زندگی خود  الگو قرار دهند و چون امام حسن علیه السلام بخشنده باشند.

سردار شفائی با اشاره به نزدیک شدن شب‌های قدر بیان کرد: در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌باشد. شبی که در آن هر عبادتی برابر با هزار ماه عبادت است و ملائکه از عرش به زمین می‌آیند و تقدیر یک سال انسان‌ها برایشان رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: شب قدر سراسر سلام، آرامش و عافیت است و درآن ظلمت، کدورت و شیطنت راه ندارد. امیدواریم که شما جوانان در این شبها بهره کافی ببرید .

همچنین در این برنامه به سربازانی که نام و القاب امام حسن مجتبی(ع)  را داشتند هدایایی اهدا شد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم برنامه جز خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برگزار و مراسم مولودی خوانی نیز اجرا و در پایان ضیافت افطاری نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار