خبرهای داغ:

برپایی جشن میلاد سبط نبی اکرم علیه السلام در بن

همزمان با فرا رسیدن پانزدهم رمضان المبارک و میلاد با سر سعادت سبط نبی اکرم ، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، مراسم جشن و مولود خوانی این امام همام در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علی محیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: بالاترین و والاترین حسنات و خوبی ها در وجود مبارک امام حسن مجتبی علیه السلام وجود دارد.
حجت الاسلام محیایی در جمع کارکنان ناحیه بن بیان کرد: روایات زیادی درخصوص کرامات و حلم امام حسن علیه السلام وجود دارد به نحوی که کسی نا امید از درب منزل ایشان بر نگشت و کسی در زندگی نتوانست ایشان را غضبناک کند.
کارشناس مذهبی سپاه بن تأکید کرد: ماه مبارک رمضان فضایی است برای تطهیرنفس و این شرایط بهترین فرصت برای اصلاح نفس انسان است ، ان شاء الله با الگوبرداری از وجود مبارک امام مجتبی علیه السلام زندگی خود را نورانی کنیم.
وی در پایان افزود: ان شاء الله روز به روز شناختمان نسبت به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بیشتر شود و ان شاءالله به برکت این امام عزیز بهترین تقدیرها برای ما حاصل شود.
گفتنی است مولودی خوانی و پخش کلیپ در این مراسم، از دیگر برنامه های اجرا شده در جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار