به همت سپاه ناحیه دهلران صورت گرفت؛

برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم در دهلران

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه مراسم گرامیداشت این سردار والامقام سپاه اسلام مراسمی با همت سپاه ناحیه،در مسجد جامع دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه مراسم گرامیداشت این سردار والامقام سپاه اسلام مراسمی با همت سپاه ناحیه،در مسجد جامع دهلران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی مرغراری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به رشادت ها و خدمات ماندگار این مجاهد فی سبیل الله اظهار کرد: سردار حجازی ۴۰ سال از عمر با برکت خویش را وقف اسلام و اهداف انقلاب و نظام کرد و آخر هم به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت در راه خدا بود رسید.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران افزود: این شهید والامقام هرآنجا که نیاز بود در میدان حضور داشت و در طول خدمت خود چه بعنوان مسئول اعزام کننده نیرو به جبهه های جنگ تحمیلی و بعدها بعنوان فرمانده بسیج مقاومت و چه سایر رده ها تلاش های بی وقفه ای انجام داد.

سرهنگ مرغزاری ادامه داد: در بیان وصف عظمت و بزرگی این سردار سرافراز اسلام همین بس که رهبر معظم انقلاب در توصیف سردار حجازی عنوان داشتند که او فردی بود عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و عزمی راسخ داشتند و نیرویی یکسره در خدمت انقلاب و نظام بودند.

وی با اشاره به اهمیت عمل به جهاد تبیین که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا می باشد، خاطرنشان ساخت: امروز دشمن به دنبال بدست آوردن آن چیزهایی است که ۴۰ سال است از دست داده است.

وی ادامه داد: چون دشمنان نمیتوانند مستقیماً با ما وارد جنگ شوند به همین جهت همواره از طریق جنگ های چند لایه و هیبریدی بدنبال ناامید ساختن مردم، بیان روایات نادرست و وارونه و انحراف افکار عمومی است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران یادآور شد: نعمت وجود رهبری آگاه، مقتدر، نکته سنج و فرزانه باعث شده است تا همواره توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی گفت: مسئولان بایستی به وظایف و رسالت خود عمل کنند و به خطوطی که توسط بزرگان انقلاب ترسیم شده است عمل کنند و در مسیر ولایت گام بردارند و به دنبال امیدآفرینی برای مردم باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار